Wat mag je niet missen op de werkvloer? Een voorraad kantoorbenodigdheden natuurlijk! Heb jij al pennen, papier, plakband, nietjes en alle andere kantoorbenodigdheden in huis? Door middel van het collectief voor kantoorartikelen van Cultuurinkoop heb jij binnen één dag de producten die jouw instelling nodig heeft!
Zorg altijd voor voldoende kantoorspullen op de werkvloer!
Stel je voor dat meerdere medewerkers dezelfde producten nodig hebben, maar de voorraad is leeg. Ga jij dan naar de dichtstbijzijnde winkel of koop jij de producten bij een vaste leverancier? Kies voor het laatste en bestel kantoorartikelen bij Lyreco! Plaats jouw bestelling voor 17.00 uur en Lyreco zal het de volgende werkdag bij je leveren! Daardoor weet je zeker dat er aan het eind van de dag niet meerdere bonnetjes bij de administratie liggen die door de administratie verwerkt moeten worden! Door de inkoop te centraliseren, kun jij dit hele proces vermijden. Bovendien kunnen jij en je collega’s je focussen op andere activiteiten!
Voordelen op een rij
Je vermindert niet alleen de administratieve lasten, ook worden er andere voordelen bereikt door deel te nemen aan het kantoorartikelen collectief:
- Realiseer een besparing van circa 25%;
- Toegang tot een online portaal met facturatie- en bestelgegevens;
- Verzamelfacturen voor alle bestellingen op vestigingsniveau en directieniveau;
- Lyreco voert het transport zelf uit, van distributiecentrum tot aan je bureau. Hierdoor verminder je het aantal gereden lege kilometers;
- Cultuurinkoop voert het contractmanagement uit;
Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw culturele instelling of wil je meer weten over Cultuurinkoop en onze andere collectieven? Cultuurinkoop staat je graag te woord! Dit doen wij digitaal of met een korte introductie bij jou op locatie. Interesse? Neem dan contact op met Tim Louwers, Relatiebeheerder bij Cultuurinkoop, door te mailen naar info@cultuurinkoop.nl of door te bellen naar +31 6 28 54 74 75. Ook kun jij jouw gegevens achterlaten in het contactformulier.